GODMORGON!

 
 
dricker kaffe och är baaaa trött. Boris den jäveln väckte mig som vanligt, hungrig.. men sällan kissnödig, han brukar oftast vakna typ nio, as hungrig äter sen går han och sover igen och ibland får man lyfta han ur sängen för att han ska gå ut på mornarna. Speciellt när det är regnigt ute. Då går han typ seriöst nyrsteg fram.. det är drygt och jag har ingen regnjacka så jag hinner alltid bli helt genom blöt innan morronprommisen är klar. Hehehehaha.. Amen nog om boris moronsegheter... :) Det är bra att han är morgon trött,för det är jag cokså.. hahaaaaaa.. Insåg ihelgen att min lilla söta TEO inte är en teo, det är en flicka. Så nu måste jag hitta på ett nytt namn. Haha.. förstår inte hur vi inte kunde ta reda på detta lite tidigare. MEN ja.. hahaha! 
Nä nu ska jag göra mig klar sen ringa och väcka Vera! HEHE! pusspåerhehehehe:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0