Här är jag!

Hej vänner!
Kännt mig usel på blogga, inte haft någon ork eller tid. Mycket infr flytten osv.
Kommer nog igång så småningom igen med den här bloggen. Hehe. 
Är fortfarande sjuk, ingen feber. Men en jävlig rethosta och extrema smärtor i högra örat. Det vill inte ge med sig.
Så typiskt mig, jag låg i sängen härom dagen och önskade att jag skulle bli sjuk (hur fan man nu kan önska det men.. ja) Sjuk blev jag morgonen därpå. Sen när jag försökte önska mg frisk hände inget. 'jag är ingen männsika med tur, kan jag värkligen säga. 
 
meeeeeen .. Kan ju berätta att snart är min lägenhet klar alltså snart dags fr flytten. spännande men sammtidigt tråkigt. Lämna mitt trapphus med goa och glada grannar. Hehe.. okej vissa är goa och glada och vissa är sura och arga. HEHE.. min granne här bredvid blir nog iaf glad, tror inte han var sådär super förtjust i mig.  Eller egentligen så tror jag faktiskt att det var mina hemma fester han inte var förtjust i.  Men tjejen jag kommer sakna mest det är Veronica. Sötfian!
 men hörrni, 
Nu ska jag snyta ut min hjärna och sen äta avledon och halstabletter och sen fylla örat med örondroppar.
Vill någon byta liv med mig så äre okej. Hejhejhejhej
 
 
Justnu ser det såhär vacker ut i nya läggan..
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

dumma dig som flyttar :( haha
får väl se till att flytta närmare dig i framtiden

2013-04-15 @ 00:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0