Söndag 14 april

imorgon är det en månad kvar innan jag fyller år. Börjar få så sjukt mkt åldersångest. Jag fyller fan 24 år. Jag blir ju bara äldre och äldre.. Vet att jag är extremt barnslig som redan får åldersångest men känns bara som jag sitter fast. Men det går nog över, det brukar det.. får bara den här känslan varje år innan jag ska fylla år. Haha. 
Min födelsedag ska iaf firas med god mat, tårta och vin med mina nära och kära! Kanske ska klämma in en sista minuten resa med min kusin där i maj cokså! Hoppas! 
Imorgon ska jag ta tag i en massa. Fixa nytt legg, pass och sen försöka gulla med banken för att få en ny bankdose kod utan legg.. Håll tummarna att dom kan göra ett undan tag. 
Nu ska jag bajka på ice och handla middag! Ha en bra dag <3 !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0