ÅH JAG ÄLSKAR STOCKHOLM!

Har haft en awesome dag, shoppat i stockholms stor stan. Mest blev det byxor i kassarna men även ett par boots och en klänning från Mary-kate och ashley´s kollektion för bikbok. Det var NAJS! 
Tråkigt att kollektionen endast kom till 15 butiker i sverige. Tyvär var ju umeå inte en av dom............
Och klänningen jag köpte fanns bara på fem butiker i ett visst antal, så jag är rätt lycklig för det var den sista 
på den bikbok jag var på.. hhääähääääääää! Men det fanns en jäkla massa tjjusigheter dom designat. jamjam.
 
Sen drog jag och min söta pojkvän på resturang och åt god mat och drack ett glas rött!
 
Ahhhh... är så himmla mysigt här så jag ba vill stanna kvar här. Är söder om stockholm vid en sjö, man får fetaste °landet känslan" men sammtidigt nära storstan . Så nice.
 
Om en timme ska vi ut på sjön för att plocka upp kräftburar vi lagt ut. (stackars mig som är mörkrädd) men det ska bli kul, förhoppningsvis är burarna fyllda med kräftor och då blir det go middag imorgon. 
Grillat, min fisk ska även grillas och kräftor. Vem tackar nej till det.... ? :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0