ÅHNEJ?

Hahaha.. blev nyss medlmen på ebay... Ja asså... SATAN så mycket billigt det finns, och snyggt.
Har hittat tusentals grejor jag vill beställa nu direkt och vissa saker konstar inte mer än en tjugo lapp. Ja då är det ju svårt att låta bli också. Tror jag ska sälja iväg halva min garderob på tradera och köpa in lite nytt. 
ja.. jag är dum i huvudet. Men kläder är som för fint för att låta bli......
Även fast jag snart dränks i mina kläder här hemma för att det inte finns plats för dom så ska jag köpa mer... 
 
Idag när jag var på stan med Vera så såg vi på H&M att man kunde lämna in en påse med gammla kläder och få rabatt kuponger för det. Har grävt fram lite skit och tänkte dra dit i veckan! Bra där linnéa.
 
Åhh.. sitter och harklar mig just nu... (ehokej...) Min hals har blivit förstörd. 
Kan inte sova på nätterna för det är så svårt att andas. Kommer alltid när jag lägger mig ner. 
Är så less och så trött men finns inget att göra åt saken. Har iaf bestämmt mig nu för att inte ens smaka 
några cigg bloss. ( har slutat röka men ibland smakar jag några bloss) Vilket resulterar i detta.
Inte okej och jag har insett att min tid som rökare är över för gott. Om jag typ inte vill dö i lungcancer eller kool.
Det är ett tecken som inte är bra iaf. Och jag tar det till mig. Så nu tänkte jag lägga ner med all nikotin. Även de snusar som ibland åker under läppen. Imorgon säger jag hejdå till det och jag håller tummarna att mitt humör ska va på topp endå... (Hehehehe.. hoppas kan man ju)
Det kommer nog gå bra, ska börja bleka tänderna och på måndag skaffar jag ett träningskort. Fin fin motivation.
 
Och nu ska jag försöka sova. Godnatt på er! :)))
 
Idag har jag götttat mig rejält....... :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0