ZzzzzOMBIE

tjotjatjenatjabbatjohejtjingeling
 
Trött är väll bara förnamnet av vad jag är idag.. fyfan! (och grinig är efternamnet..) höhö.. rolig man kan vara
såhär på morgonkvistan.
 
Somnade välldigt sent inatt för att jag fastnade i jurassic park filmerna.. och jag som var SÅ trött igår.
Men jag överlever nog dagen endå. Sitter med min andra kopp kaffe nu och tittar ut på det otroligt tråkiga vädret. 
Ser dock ut att börja spricka upp (hoppashoppas!!!!!) Isf ska jag ta mig en prommenix in till stan för att hämta
min kvarlämnade cykel sen helgens bravader. 
Ska försöka få med mig nå sällskap som är kaffesugen cokså!
Sen blir det hem och storstäda, ja det behövs kan jag lova! 
 
Nu ska jag glo på tv i väntan på bättre väder! Seya !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0