DET ÄR ONSDAGKVÄLL OCH JAG HETER LINNÉA

Sitter och smuttar på ett glas rödvin som jag hade till maten. Vinet är farligt så jag dricker det i lugn och ro. Rödvin har som förmågan av att göra en välldigt på lullan av bara ett glas. Äter några godisar för ovanlighetens skull numera. och ser film på 11:an.
Träffade Evelina idag och det var såååå trevlig. Länge sen man såg hennes söta fejs så jag blev ba glad!
Sen fick jag träffa Nathaniel också. så stor lill pojken blivit. Nu var han pratig och busig, sist var han blyg och tyst. Sötungen!!
Vi åt mcdonaldsmat, besiktigadde hennes bil, pratade och sen följde jag dom och handlade. 
 
Imorgon har jag en god middag hos farsgubben framför mig och sen har jag en sleepoweeeer hos mia.
Det blir mysepys!
Men nu ska jag kramas med min söta hund och min söta katt och se klart filmen! TJING! :)
 
Åkte i eves söta skrothög
 
Lortig spegel men testade på en ny frilla och min nya kavaj idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0