FRIDAY <3

Igår for ajg till Mia efter jag käkat hos pappa. Vi såg serier och käkade massa götte sen slaggade jag där. Kom hem för ett tag sedan ska nu börja göra mig klar för kvällen. Danne har bjudit mig på middag sen ska vi väll dricka nå öl. De blir trevlaaaaarns!
Imorgon ser jag framemot lite longboards åk med Carro och en kopp kaffe på min altan. Hoppas på lite sol bara, Det är så jävla roligt att åka longboard, men nerförsbackar är inte riktigt min grej. Är för rädd att jag ska flyga av i farten eller att dpm ska komma en fet sten och så hinner an inte brommsa och så rammlar man pch skrapar upp halva fejset. Haha. Det är bäst och ba glida vet ni vad. 
Nästa sommar ska jag lära mig att skeeeejta också, Haha!
 
Nu ska jag ta en dusch sen gräva i garderoben efter nå fin kläääääder. Tjoppehej tralala!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0