Helu!

Sitter hos mattes mamma i stokcohlm nu! Gött. 
Igår kom vi hit vid halv tio på morgon, sov som ett ärsle på tåget. Inge vidare skönt det där, att sova på tåg inte.
Vi tillbringade dagen med att fiska, fick två små firrar. Sen somnade vi rätt tidigt trötta som fan.
Idag tog vi en sväng ut på vattnet med en stor brygg-flotte med motor och fiskade. 
och se här, jag fick en fisk!!!!!!!!! Kanske en två kilos, en gös. 
Den var sleemmig men jag ville ta en bild så jag tog mig modet tilll och tog tag i den. Sen var det lugnt
nu kan jag det där med att röra i fiskar. (hehe.. ja jag är lite skvätt rädd)
 
Nu ska vi glida in mot stan för lite shopping och fin middag! Pusss på er!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0