HURKEL HARKEL

Usch, min söndag morgon började inte perfekt direkt. 
Jag vaknade av att boris står och spyr på golvet. Usch.
Jag mår redan illa själv på mornarna och då är inte det roligaste att hålla upp hans öron medans han spyr och sen torka spya. Euw....
Började städa lägenheten och sen ser jag Kissen min stå och spy på golvet... VAD HÄNDE?!!!!!!
Har dom både sprungit och blivit magsjuka eller.... haha Får hoppas dom mår bättre nu för nu är lägenheten ny städad och ör inge vidare sugen på torka spy någe mera. 
Idag ska det åkas longboards med carro iaf, sen ska vi hit och dricka en kopp kaffe och äta lite melon :)
 
 
Ska göra mig iordning nu men ha en fin dag goingar! pussssss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0