måndag tisdag hej

Igår följde vanessa med mig på stan o hämtade cykeln. Vi satte oss och åt lunch på waynes också. Inte helt fel måste jag säga. Bakad potatis med skagenröra och sallad och en kaffe latte. 
Jag ÄLSKAR BAKADPOTATIS, SKAGENRÖRA OCH KAFFE LATTE - så man kan väll säga att jag blev rätt mätt.
Sen idag for jag förbi min elskade ven vera och hängde med henne. Det var skoj (hähä) fast vi båda levde typ egentligen inte. Sovit på tok för lite så nu ser jag framemot sängen redan. är så satans trött. FIFAN.
 
Trodde jag skulle bli utan internet hela kvällen men nu när jag testade så funkade det . Wiho! 
Då ska det laddas ner en film senare och så ska jag bädda ner mig med tusen kuddar och täcken och inte röra mig en millimeter. det kan jag lova. Tröttare har jag inte varit på välldigt länge.
Men ikväll måsteman ju se idol också. (ett till wiho) det är svina kul. Fattar inte hur vissa människor vill skämma ut sig så jävla mycket. Men vad skulle idol vara utan dom LIKSOM!!!! så tack!
 
nå pics från waynes. (vanessa är tråkig och vill inte vara med på bild........... :( )
 
vida söt som vanligt, busig som vanligt. Leka med glas kan också vara kul! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0