MOBIL KULT -

På grönan i sommras vann vi denna mummsbit (MUMMSBITAR)
 
På midsommar underhöll vi oss med att göra midsommar kransar till oss och boris. Sådär fina blev vi HIHI
 
Flummig fylle bild bara... ?
 
Efter en hemsk kväll vaknade jag med ett blåöga. Här var halva blåögat kvar och såhär läcker
var jag............... :'(
 
En kväll blandat med öl och vin med mallan och jenny!
 
Gullekatten min sover
 
Fiskat en massa med älskling i sommar. Senaste fångsten var en brax, som åkte bumms tillbaks i älven. Ble.
 
Värsta myset med gubben min. (random, där var man mörkhårig. Hade glömt hur det var)
 
Mys med min sötnos. Puss bubben!
 
Söta tjejerna på lunch med mig!!
 
Sommarmys med pruttekorven <3
 
amen nawie min fina tjej!
 
Fin i håret. NOT
 
Det bästa på sommarne måste väll endå vara mjukglass? MM
 
Goaste västerbottensostpaj. 
 
Trötta brudar var uppe med tuppen häromdagen! Smajl!
 
Gomiddag. Thaimat 
 
Hej kameran!
 
Nu ska jag fortsätta se topmodel och försöka sova! Najti på er och puss på Vera! <3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0