TYCK INTE SYND OM DIG SJÄLV ?

Sett the carries dairies hela dagen. Så jävla bra!
Nu sitter jag och lyssnar på min grin lista på spoty. Märker att grin listan inte är nån grinlista nu mera. Tanken med hela listan är ju att jag ska börja gråta ännu mer av musiken men nu är den inte så sorglig längre. Patetisk jag är. Men har haft en helvettes dag och då är det skönt att få ut allt liksom. Eller så är det bara jag som är knäpp?
Hur som helst, lite gladare kanske jag börjar bli.. vet inte. Hatar och vara en grinpelle, önskar jag kunde blockera dryga saker och typ stänga av mig själv men ist blir jag tvärtom. Panik även fast jag vet jag innerst inne inte har det. Och att oftast saker löser sig. Endå får jag paniken tårarna sprutar och jag vill varken äta eller röra mig. Jag vill ligga still i soffan och stirra in i väggen och lyssna på ledsen smör musik. För övrigt är jag nog en välldigt överkänslig människa också. 
 
Tänkte gör mig på lite bättre humör iaf, ska dra med godis påsen till förrådet och gräva lite bland mina skatter. Tänkte slänga ut lite skor på försälning på f-b. Få lite pengar sådär av saker som ba ligger och tar plats kan va najs. Då blir man glad. JAPPP!
 
Vi hörs nog lite senare. Och då ska jag må som en prinsessa hoppas jag. Seyou 
 
Tackar Daniel också för en sjukt god middag! Mumms!
 

Kommentarer
Postat av: emmy

Har också en grin lista! Skönt ju...
Tips på bra serier: Rookie blue, Teen wolf och Rizzoli & Isles

Svar: Ja de e asanajs! Okej vad äre typ för serier? ;P
Lilli

2013-08-24 @ 21:06:56
URL: http://emmyemms.blogg.se
Postat av: Emmy

Två av dom är polisserier och teen wolf är varulvar :D

2013-09-01 @ 00:32:57
URL: http://emmyemms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0