13 feb

Vaknade pigg och glad idag. Startar morgonen med en kaffelatte. Kaffe är det viktigaste på mornarna. Helt klart.  Så gott och man piggnar till. Dålig vana i know! Och inte sådär super enkelt att bryta den där dåliga vanan när man har en tassimo maskin i hemmet. Blir så sjukt  gott kaffe i den!
 
Om nån timme bär det av mot Ersboda med Evelina. Hon ska handla och shoppa. Och jag ska bara hålla henne sällskap.
 
 
Okej........ sådär länge varade mitt glada morgon humör. 
Katt satanet var uppe och klättrade i fönstret bet i blommorna och var bara allmänt dryg. OCH självklart ska han lyckas riva ner en av mina fina fönsterlampor på vägen ner. Den flyger rent ut sagt i tusen biter över halva golvet.  Nu är jag sur! ÅÅåå..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0