Ehmm..

Jag kan ju börja med att säga att bleka håret och hårförlägning i håret gör jag INTE igen. För det första blekte sig mitt hår mer än vad hårförlägningen gjorde. Utväxten blev helt blond efter den blev det rött sen blev det brunt med lite röda nyanser i sig. Tacka gud att jag hade köpt två toningar som jag tömmde i håret. Nu sitter jag med handuken i håret och vet inte om jag vågar ta bort den för att se resultatet. Men en sak vet jag och det är att det inte är svart läängre iaf. Mörkbrun skulle jag tippa på, med lite röda nyanser då kanske efter blekningen. Haha omg.. ÅTERSTÅR ATT SE.. vilken kväll alltså har inte gjort annat än färgat håret, har tagit sig sina timmar om man säger så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0