Friday

Hejhejhejhejhejhejhej!
Just nu är jag himmla trött och himmla sur.
Sur är jag nog mest för att jag är trött. Det går nog över när jag somnat. haha.
Ikväll har jag gjort god middag (med bara lite hjälp av matte) Fläskfile, nudlar och matlagningsgrädde. och massa kryddor. Det blev så satans gott. Sen såg vi klart en skräckfilm. Sen for vi och hälsade på danne och pita en sväng och sen blev vi ännu lite tjockare efter vi köpt kanske den störtsa godispåsen jag sett på charlies. Hehe. sen såg vi en till skräckfilm och fick ont i magen. TYP min kväll!
 
 
Nu ska jag se det allra allra sista desperate housewives avsnittet, sorgligt. jag älskar den serien.. men what to do! gånatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0