Morning!

Varit vaken ett par timmar nu, varit på vårdcentralen som gick sisådär. 
Har kanske fått en öroninflammation och det gör mig så sur. Jag opererade ut mitt plaströr ur örat för några månader för att SLIPPA öroninflammationer.. tre månader senare sitter jag här igen med onda örat. Sjukt drygt.
Förut fick jag öroninflammation några gånger per år, vilket inte är speciellt bra. 
Sitter och väntar på att öron ska ringa upp mig nu så får vi väll se.. blö!
 
Är så satans klumpig......... Igår lyckades jag på något vänster halka till i hallen när jag sprang in till köket för att hämta mer mat. Tallriken gick i bitar det flög sylt över halva golvet och väggen och mig........ och jag slog armbågen och lillfingret . hahahhaha.. asså jag vet inte hur jag lyckas. 
 
   
 
Nu ska jag dricka kaffe och sen väcka min sömntuta. Seeyouuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0