Mornn

Två nyvakna
 
 
 
 
 
Är varken pigg eller glad idag heller. Blev få timars sömn för en kissnödig hund och en stressad pojkvän väckte mig på tok för tidigt.. Nu tänkte jag försöka bli på bra humör, det är ju lördag vafaaaaen! Ta mig en kopp kaffe och packa ner boris grejor. Han ska iväg till pappa och springa av sig i det stora huset. Då får jag sakna han lite också så kommer jag tycka om han massa igen när han kommer hem igen. (Att ha en hund upp i en 24 timmar om dygnet kan bli lite jobbigt ibland ) 
Hej sp länge.
pusssssssss
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Fina underbara söta du :)Är så glad att du börja blogga igen så jag kan få läsa!
Kom upp och dela en cigg med mig när du känner dig sugen, kanske det får dig lite piggare ^^

2013-02-02 @ 15:39:54
URL: http://verinice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0