NU ÄR JAG ALLT BRA GLAD.

Hejhejhejhejhejhejhejhej.
Jag är sjukt glad just nu. Budgivningen på min lägenhet är klar och det blev bättre pris än förväntat! Det känns så jävla bra!!  Firas med ett glas vin och en god middag! 
 
Så om ungefär en månad är det dags för flytt och säga hejdå till kära teg. Då blir det mot fel sida av bron.. eller.
Haha aja. Jag är trött... 
 
Vill också säga tack till många fina, värmande och stärkande (säger man stärkande?) ord efter inlägget igår. på facebook, chatten och i inlägget.
Jag måste erkänna att det känns bättre nu. Faktiskt! Jag trodde värkligen inte det.  Men det gjorde det! 
Det var fler än 100 st som läste. så nu antar jag att dom flesta vet hur det ligger till! 
AJA nog om detta.
Ha en fin kväll! Tjing!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0