Ohhheello

Tjenamors!
De senaste dagarna har jag endast sträck sett topmodel säsong 5 och nu har jag sett klart skiten. 
Kunde inte sluta se det för det är så satans bra.. haha och tjejerna är så satans vackra. herregud!
Sen har jag blivit besatt av tradera tror jag. Har insett hur smidigt enkelt och bra det är. Man kan ju köpa ALLt. och man kan få finfina priser på saker. Köpte fyra klockor härom dagen för 1 kr styck. Eller den ena gick på 4 kr men saksamma. Äre inte ett kap kanske? Sen har jag fått sålt lite saker också. Inte helt fel. :)
 
Ikväll är det öppen visning i min lägenhet. Spännande spännande.. Mäklaren sa att det värkade vara en del som var intresserade så jag håller tummarna och sen håler jag ännu fler tummar på en bra jävla budgivning!!
 
Nu ska jag plocka undan lite små saker inför visningen sen ba slappaaaa!
 
Hade gött! 
 
1 kr klockorna. HÖHÖ

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hahahah jag såg litegrann av det på tv3play, tyckte synd om hon som inte ville klippa sig och fick lämna stället, kan ju inte kännas kul att få en sån utskällning på tv. Men samtidigt, vad förväntade hon sig? haha

Håller också tummarna på en bra budgivning :D kul att det är många som är intresserad!

HUR SÅG KLOCKORNA UT, är också intresserad :O för 1kr styck!?!?

2013-02-07 @ 16:08:56
URL: http://verinice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0