pömsig

Godkäll!
Inte haft någon vidare bra dag.
Varit klumpig, sur, grinig, gnällig, otrevlig, trött.
Min katt har seriöst haft något fel idag. Han har kutat runt som en tok upp och ner i allt säkert HELA dagen. Lagomt less blev jag, flyger typ saker efter honom, Sen att leka i kattsand lådan var typ det värsta. Fattar inte ens hur han kan vilja LEKA där inne bland allt bajs. usch. haha.. katter..
 
Nu mot kvällssnåret blev jag iaf glad trevlig. Kanske var middagen som gjorde sitt. Dåligt humör brukar väll oftast bero på för lite mat. Typ. kanske
Matte bjöd mig på fetaste hemma gjorda burgaren med pommes och räksallad. Det var så jävla gott! Mmmm
Nu ska jag iaf sussa. Upp med tuppen imorgon! 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

hahahah teo då!

2013-02-21 @ 20:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0