TORSDAG!

Ligger i sängen nu och känner mig HELT slut. 
Haft en fullspäckad dag, skrivit kontrakt med mäklaren och nye ägaren av lägenheten, trallat på stan och letat en ny skinnjacka till mattepatte. Sen begav vi oss mot teg, köpte blommor och sen traskade vi vidare till mormor och morfar för att gratta min mormor på födelsedagen! Där blev det kaffe och fika och sedan bjöd dom oss på pizza. Det var väll inte helt fel måste jag säga! 
Sen resten av kvällen har jag bara legat och ruttnat i soffan. Eller ruttnat och ruttnat. Har vart så trött så det inte finns. Sovit sisådär fyra timmar inatt så liten sliteeeeeeen är man. Ser framemot att få sova nu. Eller tänkte slänga igång fråga olle på kanal5 play och sova till det typ. Hehehe! 
Och imorgon är det fredag och jag ska sova uuuuuuuuuut fyfan vad jag ska sova länge, hoppas jag!
bambambam.. 
 
GODNATT!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0