ARGHHHH!

Det visade sig att jag fått hål i trummhinnan i örat IGEN! För ca 8 månader sen opererade jag ut ett plaströr som suttit inne i örat några år för länge ( det satt där för att minska på öroninflammationer, hedde in det i 6 års) 
När jag opererade ut det sa dom att jag förhoppningsvis skulle få mindre öroninflammationer. Men nu är jag så arg och less på sjukvården.  2 ggr har jag fått öroninflammation och trummhinnan har gått sönder båda ggr, haft andra problem med öronen också. Nu känner jag nästan bara att jag vill slita bort höger öra för det gör inget annat än RAPPLAR. Ni anar inte...
Hamnade hos en jour läkare som sjävklart inte kan svenska där sitter jag kass som jag är på något annat språk och fattar inget ska förklara hur det står till och hon fattar inget jag säger. Kommer fler läkare in och dom kan inte heller svenska. Det är ett tag sju läkare inne i mitt lilla läkar rum och alla ska titta. Jag skriker typ av smärta.
Tillslut brinner det inom mig och jag blir arg och förbannad och vet inte var jag ska ta vägen. 
Det slutade iaf med att jag bad om ursäkt för mitt humör och dom får stippa in något helvettes i örat som gjorde förbannat ont att he in. (det var därför jag var arg) 
Nu ligger jag hemma i min säng med mitt fula halvaktiga blå öga och ett ont jävla öra.
 
ÅÅÅHHHHHHHH!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0