FRIDAYYYYY!

Gomörrn!
Trött idag, råkade sova 14 timmar i onsdags efter ett par nätter med dålig sömn behövdes det värkligen. Men hade lite trögt att soman igår kväll och skulle upp före fan idag så. Sliten tjej! :) haha
 
idag ska jag ner på stan och träffa carro, skojs! Sen blir det en fika i hennes nya lägga! 
Vart kvällen tar mig vet jag inte riktigt ännu. Händereee nå skoj eller?
Jag är alltid lika taggad på göra något hela helgerna varje helg. Kan väll iofs bero på att jag är arbetssökande och hemma dagarna i ända..
Men snart är det förhoppningsvis slut på det. Då kanske mitt glada morgon humor kommer tillbaks.
(jag är en välldugt rastlös person, asså jag har inte tålamod till att göra inget och blir rastlös så fort jag inte gör något!.. det är skit drygt. Kan typ aldrig ta det lugnt för då får jag kryp för att jag har skit tråkigt. ) Blä på det också ocg blä på detta piss väder... Vart är solen.. ......
 
Hörs sen då! Tjing!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0