hääääääääjjjjj

Igår blev det en spontanare. Bestämmde med Veronica o hennes syster Christina att vi skulle dra ut. Följde med Vera hem, vi blev sjukt sugna på lite go frukter till bärsen så vi gick och handlade honungsmelon, physialise(?), jordgubbar, cocosnöt, ölkorv och brie. Styrde upp allt värsta fint och sen kom Christina. Sen satt vi därhalva kvällen och tryckte i oss de smarriga hEHehehe! Sen blev det utgång, olles, båten, inte pipes.
Sen for jag hem för att jag var så sjukt trött.
Idag fick jag fin besök av den vackre Evelina. FÖR FÖRSTA GÅNGEN! Och då skulle ju SJÄLVKLART boris passa på att smita. Seriöst vi letade han säkert 1,5 - 2 timmar. Så jävla drygt.. fick ringa polisen. När vi letat och kommmer hem för att nästan ge upp ringer polisen med bra nyheter. En tjej hade fått boris lekandes följa john bakom hennes tik! hehehaha! Tur det. Gissa hur arg jag var................!
Nu drick jag en berre och tat lugnt! 
 
från gårdagen dååå:
Vi sågade isär kokosnöten Hahaha!... :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0