Hej mina kära

Sitt i min lilla lägenhet fryser för ovanlighetens skull, NI ANAR inte hur varmt det är här inne ibland. Fifan! ( Nu har jag en fläkt igång dygnet runt för att orka vara här inne, seriöst)
Ska snart ut på morgon prommis med min söta lilla boris men först äre mitt viktiga kaffe jag måste få i mig för att leva.Ja.. jag är beroende. Jag gick från att hata kaffe till att älska det! Och nu måste jag ha några koppar om dagen för annars blir jag både trött och grinig..
Idag ska jag träffa Vanessa och Vida för en lurre på Café Göteborg. :)
Sen ska jag följa Qvinnan och ungen på stan en sväng, Vanessa ska köpa några små saker till utlandsresan. 
Lite avis jag är men hon far till mallorca på fredag. Lyx! Måste kolla upp en utlandsresa jag med till slutet av sommaren. Skulle inte sitta helt fel.. nä värkligen inte! Sen i höst blir det jobb så då äre bara att passa på nurå!
Nu är Kaffet uppdrucket så dags för promenix! Vi sees hörs osv! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0