MONDAY

 
Hej!
Lagomt sliten efter en fullsoäckad helg. På fredagen for jag ner på ängarna för att titta på när jenny och hennes lag skulle spela brännboll, HEHE men dom vann ingen match men trevligt var det. OCH VARMT NANTING.
Vi drack cider och sedan blev det hem för att grilla middag. Festival området var ingen hit, tycker jag. Fast kanske inte ska säga så mycket när jag bara var in en snabbis. Lördagen blev därför istället utgång vilket var roligare.
Ni kan tänka er hur sliten man var på söndags morgonen. Därför rörde jag mig inte ur sängen på HELA dagen. Seriöst. Laddade ner alla THE FACE avsnitt och såg klart hela sesongen. HEHe. men det var fan bra!
Nu ska jag dricka kaffe och sätta miiiig i solen. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0