heheee

Hej bloggen och hej vänner!
Sämst update av mig, ag vet! 
Har varit så sjukt stressad de senaste veckorna att ni inte anar. Flytten och försälnnge av lägenheten tog sin tid och blev rejält stressigt.
Jag fick reda på influttningsdatumet mitt från ingenstanns någon dag innan bara och det fick mig att stressa ihjäl. Fick inte tid för något annat än lådor och möbelbygge. 
Okej.. jag kommer inte flytta snart igen iaf. (jag hade ett minne av att det var kul att flytta men nej... detta var fan i mig inte roligt)
Nu är iaf äntligen lägenten såld och jag känner lugnet lite mer.
Nästan alla lådor är upppackade och lägenheten börja komma i sin ordning snart. ÄNTLIGEN!!!!
Det börjar ta sig. yey. Ville bara ni skulle veta. Snart är jag tillbaks!
Ingen stressig, sur och arg linnéa.
 
Ska sova nu, men vi hörs imorgon! 
Ska upp halv åtta och springa! yey 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0