Måndagen

Hello!
Idag har jag haft en jätte härlig dag. 
Mötte upp vanessa och hennes mega söta dotter Vida, sen tog vi en prommis till göteborgscafét där vi käkade lunch, västerbottens ostpaj.
Smarrens! Sen tog vi en runda på stan och shoppade lite. Sen blev det en prommis hem till dom för att se lägenheten sen en prommis till mig så Vida skulle få träffa boris, hon älskar hundar och boris var sååå duktig. Han vet hur han ska handskas med små barn och han älskar barn så ni kan tänka er hur svansen gick! haha!
 
Nu har jag precis packat upp ur lite fler kartonger och städat till lite inför morgondagen då jag ska få gäster. 
Fyller år på onsdag men har spridit ut födelsedags gästerna lite så det inte ska bli så fullt! höhö.
Nu ska jag göra en macka sen sova. PUSSKRAM!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0