5 eler okej 6 september är det nu ju

Gett upp det där med att spva känner jag. Hade en helvettes natt igår också. 
Vet någon varför man drömmer mycket, typ vad det kan bero på? 
Eller vet någon själ vad man kan göra för att sluta drömma? HELP ME!
Jag behöver värkligen min sömn tillbax.. Jag är ivanliga fall (förutom vissa perioder)
en människa som somnar välldigt latt och sover välldigt bra. Fast drömmar har jag alltid haft
lite för mycket utav men aldrig så att det stört min sömn på de sätt de gör nu. Jag har aldrig 
vaknat upp tio tals gånger på en natt. 
Men om någon vet något tips så skriv, plz!
 
Idag har jag iaf haft en helvettes dag. Inget ville sig som jag vill det. Var trött grinig och stressad. Men det slutade bra iaf
Och kvällen blev asabra! Mötte upp vanessa och vida gick en promenad sen mötte jag upp jenny på simhallen
simmade en sväng och så skaffade jag ett träningskort!
Nu jäklar ska ajg bli en tränad tjej. SÅ TAGGAD!
Och nu sitter jag hemma och bleker tänderna. Ja jag hoppas jag gör rätt will see will seeeeeee..
 
Ja detta är även min andra dag som både snus och rökfri! Amaagaaddd! Heja mig heja mig! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0