HEJ...

Just nu ligger jag i sängen och mår skit. Vet inte om det beror på mitt sjukt onda öra som blev ont idag. Vet varken hur varför eller när men det gör ont runt hela örat som.. Sjukt konstigt aldrig kännt mina öronont på detta sätt. Det har dessutom börjat göra ont i huvudet utan på örat och ner mot käkbenet. .och så är jag så sjukt trött.
sov tre timmar inatt.... sick!
 
har nyss shoppat lite på ebay. jeäää! :)
lite kläder., nå halsband klockor jacka och en handväska! :)
 
 
 
 
 
nu ska jag se vänner och sova! gånatt!
 

Kommentarer
Postat av: emmy

Har haft ont så där! Trodde först jag hade en enorm öroninflamation, sen fick jag ont i huvudet och sen käken, visade sig vara visdomständerna!

2013-09-27 @ 18:42:49
URL: http://emmyemms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0