SEN MIDDAG OCH MARIA WERN

Rensat garderoben idag och bara slappat.
Vid sextiden for jag till mamma och fikade gofika, drack kaffe och såg på idol.
Och så fick jag träffa min gammla lärare susann, Lika glad som vanligt var hon och
det var kul och se henne! Ja, hon var en av dom snällaste lärarna jag haft så!
 
Kom hem och åt sen middag, skogssvamp soppa och morotsbröd till och såg på Maria Wern.
Det var asa gött och Maria Wern var asa bra. Haha!
Nu vann jag nyss en budgivning på Tradera, en fodrad jeansjacka.. !!!!! Men är lite osäker på storleken
men i värsta fall så får jag sälja den om den inte passar!
Nu ska jag glo på skilda världar HEHE..... :))
 
 
 
Idag körde jag på en prickig sjal i håret och fläta. Något nytt för mig men ajg gillare! oye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0