SNORKRÅKOR!!!...

hej säger jag med snoret halvvägs ut från min näsa. 
ja jag har åkt på en sån där mysig höst förkylning.... 
Plus min otroligt härlia öron smärta. Som inte blivit bättre alls.
Vaknade inatt av att jag hade så ont att jag inte visste
var jag skulle ta vägen. Åt två ipren sen kunde jag somna om.
Var hos läkaren igår
Dom sa jag hade lite irriterat och i andra örat som inte ens gör ont är 
det hål i trummhinnan. What? Nä nu är jag så less på mina öron
så ska träffa nån som jag ska prata om vad vi ska göra åt detta problem
som kommer och går lite för ofta om man säger så.
Troligast blir det väll ännu en operation. SUCK!...
Hoppas bara det slutar göra ont...... Värre idag. inte nice.
 
Ja jag hoppas värkligen ni mår bättre än mig! :)
 
ikväll blir de mys och film! Skönt!
 
Hej me eeerrr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0