THE O.C

Hej!
Sitter och glor på the o.c 
Börjat ett nytt serie maraton. Det är som min grej de där med serier.
och min grej att se de om och om igen. Utan att lessna! Hmm..
Men det är bra. Då har jag en större anledning att köpa dvd boxarna 
för jag ser de tills de är utslitna om man säger så. Eller blivit repiga
för jag lämnat de på tv bänken för länge och de åker ner på golvet
titt som tätt. Synd!
Nog om dvd-boxar och serier.
Igår blev det allstar det var skoj! Som fan faktiskt!
Men imorse ville jag typ bli skjuten u huvudet. 
Ja, det blev en shott för mycket om man säger så. hEHE
 
Åh.. O.C är så himmla naw. asså åååhhh!!!!!! Man blir typ nykär av att se skiten! :)
 
Nu ska ajg fortsätta se och äta mitt godis och dricka min läsk!
 
pusspusspussssss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0