TRÖSTSHOPPING!

Igår blev det en trevlig kväll, oja!
Blrjade kvällen hos Vera och Johan. Såg idol och drack nå öl.
Sen hakade ajg med jenny och hennes systrar på Allstar.
Vilket var sjukt kul! Mycket folk naaaanting. Men det är väll 
då det är som roligast! 
 
Idag är jag sjukt sliten. Sjukt trött. Sjukt less och sjukt seg.
Varit lite grinig och ledsen idag. Ja. varför kan vi ta nån annan gång
Följde med farsgubben och Malin till intersport. Tänkte livla till mitt humör
med lite tröstshopping. Det blev en fin adidas tröja!
JAG ÄLSKAR ADIDAS!! lovelovelovelove
 
Kan väll säga att min humör blev bättre och mna läppar ler 
lite mer nu. 
Ikväll vet jag inte va som händer. Just nu ser jag bara framemot att göra inget
och sen sova före fan!
 
Vi ser väll hur de blir med det. Hejhå tralalalalåååå!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0