UmeeeeeeeåååÅÅÅÅÅ

Tchollahopptjollahej
Suttit på ett tåg hela dagen typ och på sundsvalls tågstation några timmar.. (Minre roligt)
Tåg är som inge vidare roligt att åka längre, dom första gångerna var så roligt när man åkte.
Börjar lessna när man åker så pass ofta nu. Det tar sån jäkla tid!
Men klockan halvsex kom jag in genom dörren i min lägenhet och det var skönt att få sätta sig i soffan med en bit mat, Tacos närmare bestämmt! Mumme.
Nyss sett idol och nu glor jag på skilda världar HEHEHEHEHE! och fixar tradera kontot så ajg kan börja sälja igen!
Har en hel del att sälja. Najs bajs!
 
Nä nu ska jag fixa och dona lite här hemma. Seyou lateeeeerrrrrr :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0